fredag 9 december 2011

Inför helgen.

Oj oj oj kära vänner nu är det snart dags för helg igen och en fin helg kommer det vara.

På personliga planet tänkte jag börja helgen med att sparkas lite på träningen idag, för det är nyttigt och ger karaktär. Nough said.


Men men på lördag natt är det fight mellan två jäkligt skarpa fighters Machida och Jones. Två jäkligt duktiga fighters. Jones har en renodlad MMA stil med klockrena Muay Thai och Muay Boran inlägg, Machida, en sammanbiten japan med hård Karate och Jujitsu skolning. Det här är verkligen österländskt möter västerländskt. Det kommer bli en våldsam fight. Och fight kortet är inte slut där. Frank Mir, Tito Ortiz, Nogueria x2, vad kan man säga? Fantastiska fights hela kvällen. Missa det inte!


Känner jag mig rätt så blir det träning söndag, följt av matcherna följt av nörderi med Warhammer målning. Det kommer lite uppdateringar på det snart då jag gjort en del commission jobs åt en polare. Med airbrush blir allt roligare och det är fan ingen lögn. Det var ett sant nöje att måla en iron warriors landraider med min fina leksak. Ni får en liten sneak-a-peak här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar